Sorry.....

Oj då, har inte bloggat på 2 dagar nu å ja som påminner andra om att blogga.......
I tisdags va vi och vägde på bvc igen och denna gången hade hon inte gått upp lika mycket men väger nu 4125g. På kvällen tog Ellen och jag en promenad runt sjön (1,2 km) alldeles lagom långt.
Igår var vi på klädparty hos Victoria i Torup, hon är en av Kents jobbarkompisar och vi gick i samma föräldragrupp hon och Per fick en Oliver 3 juli. Där träffade Ellen och jag även Martina & Annie född 22/7 och Jessica som inte hade med sej Vïdar född16/7 också från föräldragruppen, Ellen, Oliver och Annie kommer att bli klasskamrater om vi alla bor kvar. Det var 2 andra barn som var 3 månader där också med sina mammor plus lite andra mammor, trevligt va det iaf..... Kläderna var väl inte riktigt i min smak det va väldigt mycket 70-tals inspirerat men jag hittade tyvärr en söt klänning som jag köpte fastän vi inga pengar har till det.......
Ja just det, kläderna heter Me & I och görs av mammor i Malmö tror jag det va.... www.meandi.se

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, jo vi ska fixa till inbjudan till dopet så det blir klart. Tog ju kort på Ellen i Tisdags också för att ha till inbjudan, hon fick en av mina gamla klänningar på sig det ärså kul att de finns kvar.

image121
Va tvungen å ta lite kort på Ellen och Måns oxå....... så söta de e...

Kram å hej på er....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Brev från scandinavium i dag!

2007-09-06 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0