Sorry.....

Ursäkta att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har glömt av det och när jag kommit på det så har jag inte haft något att skriva om.........hjärnan har varit tom. Det har i och för sig varit lite annat att tänka på med, vi ska ha tävlingar på ridklubben nästa helg och jag har i dagarna blivit ansvarig för anmälningar m.m och lite grann för att tävlingarna ska fungera, sammankallande i hoppkommitén har blivit tvungen att ägna sig åt annat ett tag framöver, allt handlar ju inte om ridklubben. Nu har jag börjat lära mej data programmet som vi använder och det känns som om jag ska fixa detta. Hoppas jag :-)
Idag har jag inhandlat ett vinter täcke till Willo, tur att vi bor nära gekås säger jag bara. Ska lämna över det till honom och Sandra i helgen då vi träffar dem. Vi ska nämligen åka upp och hälsa på "hemma" i helgen. Ska försöka träffa så många som möjligt, om jag bara orkar eller jag kanske ska säga Ellen orkar........
Vi har varit och titta i huset igen och det känns riktigt bra, väntar nu bara på att Egon ska komma hem så han får följa med och kolla och godkänna. Sen så.......

Nu ska jag nog väcka min kära sambo som har somnat i soffan med vår dotter på axeln och lägga henne i sin säng istället.







image135
Ellen och Kent kollar på sporten.......



Kram och gonatt...



Kommentarer
Postat av: Mona

Så fina dem e tillsammans.

2007-09-21 @ 13:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0