Trött på skrivare.....

Nu har jag hållt på med inbjudningskorten till dopet i flera dagar och ändå blir det inte riktigt bra. Men jag har iaf fått ljusare bild så man ser Ellen, men nu ser klänningen rosa ut fastän den är vit, suck....... JAg vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra, har kollat skrivar inställningar men hittar inget där som verkar stämma överens med mitt problem. Nu får det va som det är, så är det.

Va en sväng på Gekås idag och där var det en massa bilar men inte en massa folk, vet inte vems alla bilarna va...... det va riktigt skönt att vandra omkring och titta där inne utan att behöva slåss med andra. Ellen fick en fleeceoverall, rosa med luva och på luvan var det små öron, gud så söt. Jag kommer nog att bli ruinerad på detta barn, tur att gekås e nära så jag kan köpa billiga saker iaf. Ja Angelica, jag kollade efter en magplattegjord till dej, men de hade inga alls inne, frågade inte om de skille få in, men jag ska säkert dit igen innan dopet så jag kollar igen.

Ska nog krypa ner i säng nu, för Ellen ville inte äta nu, hon åt senast vid 20.00 å då va de inte så mycket så hon vaknar nog tidigt inatt, gäsp.........har varit riktigt skrikig ikväll, fösröker suga på min axel men vill inte ha bröstet, det kommer ingen rap heller har vandrat med henne en bra stund nu båda Kent å jag. Hon bara somnar så hon får väl sova då.....

Go natt å vi höres......


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vet inte om Angelica har sagt det, men det är svart magplatta 120 som gäller nu. Han har fått en ny svart Jacson sadel.
Kram

2007-09-08 @ 10:31:49
Postat av: Agge & Kent

ok, en svart.... jag ringer när jag hittar nån

2007-09-09 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0