Vägning igen....

Idag har jag varit och vägt Ellen igen, Kent va lite bekymmrad över hur vi skulle klara oss alldeles själva:-) fast mest var det för han ville också följa med, men det får han göra nästa vecka. Nu väger hon iallafall 4525g och var  55,6 cm lång och huvudomkrets 38 cm så nu har ni fått alla siffror.....
Jo, Ellen har 18st kusiner på Kents sida och 2st på min sida det blir 20st...... och de är från 21-5 år gamla och på vår gata bor 7st av dem. Hon som hade byxorna på bilden heter Rebecka och bor rätt över gatan här, de va väl heta för du har likadana eller hur Angelica.....
Hustitten gick bra, vi gillar huset och ska nu kolla vidare med lite hjälp av Egon när han kommer hem, sen får vi se vad som händer. Det va 2st sovrum, kök, hall, vardagsrum, badrum och ett mindre rum på mellanplanet, på övre väningen var det ett stort och ett litet rum (typ som Micke & malin hade det i Nygård) och i källaren var det hall (vid ingången) gillestuga (som aldrig var använd till det) pannrum, tvättstuga, liten toa, matkällare, garage och förråd. En altan framför vardagsrummt och en framför köket. Många heltäckningsmattor, usch, och öppen spis i vardagsrummet. Köket var ljus och säkert omgjort på 80-talet. Pannan var bytt 1997...
Vi får väl se vad det ska kosta och vad Egon säger om det.
Igår var vi hos Elin som fyllde 11 år, jag glömde ju att gratta henne igår ju, fy skäms på mej å på Kent med som inte påminde mej :-(
Jag hann också med ett möte på ridklubben under tiden som kalaset var.

Ha de gott alla glada, vi höres

Kommentarer
Postat av: Angelica! =)

jaa typ.. fast det e inte mina byxor, jag har fått låna dom av My xD . Hon använder dom inte längre, så dom bor hos mig nu!
Ha d

2007-09-11 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0