Vill inte ha mer regn.....

Idag har Kent och jag varit på ridklubben och försökt leda ut vattnet från den stora vattenpölen igen, vi var ju där i måndags också. Lite hade väl försvunnit men inte mycket och mer regn kommer det. Suck. Det verkar nästan som om Kent kommer att ha kämpat och grävt i onödan. Mamma och Egon har varit här i 2 dagar och myst med Ellen, efter hennes morgon mål idag så gick vi ut till husbilen och väkte mormor som låg och sov (Egon var redan inne hos oss). Sen fick Ellen stanna kvar hos mormor i sängen och mysa, fast det tog inte lång stund så kom de in till Egon och mej, mormor skyllde på att hon va kissenödig, hm, kan kanske ha varit att Ellen ligger och sparkar och låter hela tiden tills hon somnar om så man får ingen lugn och ro brevid henne snarare en snyting.....
Några kakor blev det inte bakat heller får göra ett nytt försök imorgon.
Vi fick åka till bvc 2 ggr i tisdags plus att vi ju fick besök. Läkaren skulle nämligen titta på Ellens navel som inte vill läka ordentligt. Nu ska vi dit imorgon igen och se va de säger då, fick med mej saker hem också som jag skulle göra rent med. Idag var mor och jag och skulle handla tyg till en paradhandduk, men jag hittade inget som passade mej, så det blev bara mor som handlade till sina lapptäcke.
Om det nu inte blir så att jag skriver något på de dagar som kommer så är det för att jag har en hel del annat för mej, det är mycket nu med andra ord.....
Hade tänkt börja scraapbooka men det finns ingen tid till sånt nu.

Ha de......kramar

Kommentarer
Postat av: PS

PS Glöm inte en viss fröken bara.DS kram

2007-09-26 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0