YES!!!!!!

Så var det dags igen för Göteborg Horse Show, nä den är inte nu i höst utan den 23-27 april, men idag kom brevet som man gått å väntat på. Har skickat tillbaka det med vändande post Sandra, e ju livrädd för att glömma att skicka tillbaka det ju.
Nästa år kommer det att vara världscupsfinal på tävlingarna, ska bli kul å jobbut att träffa amerikanarna igen. Tror du vi får leta efter några mystiska boots iår Sandra???? :-)

image122
Sandra å jag 2006 på framhoppning i väntan på att de ska börja hoppa så vi får jobba lite.......


image123
alla dessa vackra blommor som finns där....

Längtar redan dit......


Idag har jag putsat fönster på utsidan och plockat in grillen och parasollet i förrådet, får se om Kent märker något....
Ellen och jag har också varit inne på f-kassan och frågat efter min pengar, de hade inget bra svar me noterade att jag hade varit där iaf, tack så mycket för det:-(     Passade också på att handla lite när vi ändå va i Hylte. Nu ikväll va vi på mitt gamla jobb tvätteriet å hälsade på, hade ju lovat å visa upp henne så nu e de gjort...

Ha de.....

Kommentarer
Postat av: Agge & Kent

Jo Kent märkte att jag hade tagit in grillen och han funderade på varför skrapan till fönstrena stod framme......suck

2007-09-07 @ 00:21:42
Postat av: Svägerskan

kan man få två biljetter????

2007-09-07 @ 22:17:54
Postat av: Agge & Kent

kanske det....vi får väl se...

2007-09-08 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0