Satan i gatan

va roligt det var att träna igen. Jag har tränat hoppning för Mikael Greveback idag eller det var mest markarbete som jag gillar mest av allt ju. När jag åkte hem så satt jag bara och undade när får jag rida igen nu då, jo på söndag. För imorgon har jag fixat en som tar Willo eftersom vi har heldag i byn här. Det börjar redan med fisketävling kl. 10.00 sen blir det triatlon i och runt sjön kl. 14.00 och kl 18.00 avslutar vi med grillfest och då tänkte jag klämma in lite hopptävling i grannbyn där vårt div.2 lag ponny deltar. Nu säger Kent att kusin Pontus ville nog att vi skulle komma och kolla när spelade fotbolls match kl. 11.00. schemat är tajt vill jag lova:-) vi får också hit kusinerna Lilja som ska sova över för deras föräldrar ska till stora staden i väst (GBG) och springa midnattsloppet, heja dom......



Ellen den lilla sötnos går mer och mer nu, har glömt att berätta att hon i onsdags reste sig från golvet och gick, hon släpper väggar och stolar och knatar iväg hela tiden nu även ute, kul kul.
Vi har varit hos fototgrafen idag med Ellen också, det blev jättefina kort ska bli spännande att få hem dem sen.




GRATTIS ERIKA


Ellen och Erika på hennes student dag


Kusin Erika i Mjöbäck fyller idag 19 år, vi vet att det skulle kanske stått här imorse men vi har inte varit ute på datorn förrän nu, så grattis igen till dej.


Nu ska jag ta en äggmacka eller två kanske, sen blir det dusch och god natt och träningsvärken har inte kommit ännu till mej :-)


Ha de gott alla glada

Kommentarer
Postat av: Mona

Ha det så kul idag.

Kram på er

2008-08-23 @ 12:48:47
Postat av: Eva

Hah! Mikael Greveback bodde på Gotland när jag va yngre och tävlade som mest... har för mig att han va rätt snygg, men att han föredrog andra män??



Gött att du kommit igång! Jag vill oxå... flytta tillbaka hit så kan jag rida willo ibland ;)



kram

2008-08-23 @ 15:21:59
URL: http://naarendra.spaces.live.com
Postat av: Erika

Tackar så mycket! :)

2008-08-24 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0