Segt......

Nu är allt segt och segast är nog dator,usch sådan tid allt tar. Jag är också seg och känner mej stressad på jobbet eller av jobbet, det är så myck som jag vill hinna med att göra och så lite som jag hinner. Kände ju så tidigare också men nu är det lite värre ftersom jag jobbar 5 timmar mindre. Har inte ftt en beskrivning på vad det är de vill jag ska göra men det är på gång, tills dess är de bara att sortera och försöka hinna med.

Vi har sedan sist firat kusin Emmys 20 års dag, Emmy och Ellen fylelr år på samma dag men Emmy firade 1 vecka senare för hennes mamma var bortrest. Emmy fick en luftballongfärd av oss, det var nog med lite skräckblandad förtjusning hon tog emot den, jag är nog lite höjdrädd var kommentaren fast sen var det, jag ska flyga luftballong :-)





Emmy och hennes kusin Oliver skär tårta, Oliver fyllde år den dagen Emmy firad. Så krångligt det blev nu, Oliver  inte kusin med Ellen....







Ellen busar med kusin Tobias på kalaset, upptävckte att man kan hoppa på honom:-)








Sen lekte hon med faster Marianne, de hade väldigt kul med stenarna






Nu orkar jag inte mer, detta har tagi mej 40 minuter, vi snackar segt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0