Sluggo..... och lite annat

Igår när vi kom hem så åkte vi igen lämnade bara av packningen innanför dörren och Felix och Ellen hos Inga-Maj sen åkte vi till Tjärby för att hämta hem Sluggo. Han skrek väl i 10 min i buren men sen sov han resten av vägen hem. Måns blev lite förvirrad över vad detta var och sprang baklänges några gånger men efter 20 min kom han på att han hade makten ju så sen var det lungt. Imorse lekte de för fullt och inatt harde sovit båda två i vår säng, ja som sa till Måns att han fick vara ifred där men lilleman kunde minsann hoppa upp där med.



Sluggo har hittat Ellens leksaker.......




Helgen har varit jättebra, vi var ju som jag sagt tidigare ute med flotten och badade, Felix var kvar hela kvällen och vi var på 20 års kalas. På lördagen hann vi både med att träffa Eva, Anders och Tor i Trollhättan (jag hittade inte kameran, skit) och vara på Arnedag (Kent hittade kameran).
Här kommer lite bilder:




Felix, Rasmus, Ellen, Felix och Lukas på flotten på väg till sälen. Jo det var två Felix 7 år gamla:-)






Badaren Felix på sälen.....







Ellen "simmar" med mamma, nu har vi köpt en badring till henne så nu blir det  väl inget mer fint väder kan jag tro






Felix och Rasmus metade och fick napp, detta var nog den stora som Felix fick. De som va med sa att det var en abborre men jag vet inte







På kalaset träffade Ellen Neo som är 14 månader






Ellen med Viveka, Sofia och Angelica på Arnedagen





Kent och Felix väntar på bollar









Felix springer in en av alla poäng















Bäst att knyta skorna så man kan springa mer







Rasmus har precis sprungit in en poäng och väntar åter på sin tur att slå









Lukas tyckte det kom för lite bollar till honom så han byggde ett grästorn istället






Kent slår till bollen, oftast iaf :-)








Här en bild på 4 kusiner Evelina, Sofia, My och Angelica nu mellan 15 och 17 år








Här är de för ett antal år sedan på samma plats ungefär men i samma ordning. Hur gamla ja kanske 4-6 år jag vet inte riktigt och orlar inte leta upp kortet just nu men detta var väl också en Arnedag om jag inte minns fel.







Ellen fick sin välling i Fias knä där hon också somnade sött







På morgonen hade vi vattenfall på husvagns fönstret, Ellen var mycket fundersam





Måns, Sluggo och Ellen i morse.





Idag har det varit en lat dag, fast Kent har fått börja jobba den stackarn. Imorgon ska jag åka med Ann-MArie och kolla på en häst i Kungsbacka. Nu ska jag elda så jag får duscha någon gång.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Erika

Så söt Sluggo är :)

2008-08-04 @ 22:40:47
Postat av: Elisabeth

Har ni fått upp lampan? :)

2008-08-04 @ 23:11:24
Postat av: Mona

Härliga bilder och grattis till erat nya tillskott.

Kram

2008-08-04 @ 23:22:57
Postat av: Eva

vi glömde oxå kameran.. jäkla skit! :)

2008-08-05 @ 14:00:47
URL: http://naarendra.spaces.live.com
Postat av: Angelica

Meeeeeh ! Sluggo ? jag gav ju massa fina namn på S :( så som general snuttetass ! :( sluggo låter ju som svullo x)

2008-08-06 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0