Jaha....

Dagen började ju sådär och de blev bara värre....fick ju överaskningar som jag ville men kanske inte de här.

Fick besked igår kväll att de drar ner min timmar från 25 till 16 nästa termin för att de skulle ha in en instruktör till så eleverna får lite att välja på. Jag är positiv till idén men det är ju tråkigt att inte ens ha ett halvtids jobb att gå till. Fast de ska bli skönt att få någon att bolla ideér med, någon som inte är elev eller styrelse.
Jag kommer ha lektioner på måndag och tisdag plus det administrativa.
Nu kanske jag hinner med min egen häst lite mer och Ellen kan ju kanske börja på dagis om vi får någon plats där. Kent kommer att börja jobba heltid igen om hans chef går med på det, han pratar med dem nu, det tog ju ett tag innan de fick besked om hur vi skulle göra efter nyår pga att jag inte fick veta från min arbetsgivare sen fick jag veta för ett par veckors sedan och nu ändrar vi det igen.
Håll tummarna för att de är positiva till Kents besked.

Dags att gå till jobbet
Kram Agge

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller tummarna

2008-12-10 @ 18:31:51
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är den andra instruktören ?

2008-12-12 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0