Pepparkaksbak

Igår gjorde jag pepparkakshjärtan till stallet, stora med hästarnas namn på. Gjorde också en till Ellen så klart. Ellen hjälpte till att baka eller kanske mer äta degen, hon puttade bara bort mina händer från den lilla kaveln som mormor kommit med så fort jag försökte göra något för hon skulle minsann äta......
Förresten sakna 2 små kavlar tror att svägerskan i Prässebo lånat dem en gång, röda handtag är det på dem. Om du eller någon annan har dem så skulle jag gärna vilja ha dem nu till Ellen.



Ellen bakar......







Nej det blev bara äta denna gången.......



Imorse snöade det här igen snå nu ligger det vitt på backen igen. Härligt....


Kramar

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja men pepparkaksdeg är så mumsigt! haha :)

2008-12-04 @ 22:55:41
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0