Söndag....

Kent och jag har städat, Ellen har hjälp till lite grann vi försökte få henne att plocka upp sina leksaker som ligger i hela huset. Kent tog hennes låda och tillsammans körde de runt och plockade upp sakerna, får väl se om de går lika lätt nästa gång och nästa och nästa.......... Pappa/morfar/svärfar har kommit på besök för att fira lilla mig en dag för tidigt, just nu är han oh Kent i Torup och hämtar mat till oss :-) Han hade med sig en hyacint i fin kruka och en elvisp och mixer (jag önskade mej en elvisp) Ellen fick en docka som hon slängde i golvet och gick sedan raskt därifrån, hon var helt nyvaken och nu när de är borta så kollar hon lite på den iaf.
Jag har bakat under förmiddagen också, pappsen gillar kakor precis som jag, mums...


Igår var vi i Alingsås på Kevins dop, Kevin är min kusin Olas son. Trevligt var det, det ärju inte så ofta man träffar kusinerna  och faster och farbror så man får ta till de tillfälle som ges själv är jag lite dålig på att hälsa på dem men vi ska det snart..... Som alltid är det mycket att prata om och man hinner nästan inte med något.


Ola Kevin




Kevins syster Tilde och kusin Lukas i kyrkan





Ellen softade i kyrkan med en bok




Ett kort på dem allihop, ledsen över den dåliga kvalitén, men jag önskar mej en ny kamera :-)


Nä, nu kommer nog snart maten så det är väl bäst att duka.

Ha de gott vänner

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh Agge får komma ner snaaaart o träffa er!

och Du anar inte hur rid sugen jag är:o



Grattis i förskott också <3

2008-12-07 @ 15:13:17
Postat av: mamma

jag hoppas att det var moster du träffade igår :eller?

2008-12-07 @ 15:14:27
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Klart de va moster jag träffade igår :-)

2008-12-07 @ 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0