Suck....

Det var väll vid denna tiden man borde vara färdig med allt som hör julen till eller.....  eller inte.
Vi har ju iaf fått in granarna och tagit fram lite julpynt, bestämde oss för igår att det blir inte mer heller med tanke på pillemaja som vi har här hemma just nu :-) jo ja vet, allt har sin tid. Hade tänkt att baka idag men det blev visst inte så varken bröd eller knäck......
Imorgon ska vi inhandla den sista maten och jag ska handla något till Kent, men kan inte komma på vad för något, suck igen. Vi får väl gå här och pyssla med mat och klappar på julafton för vi tänker tillbringa den i hemmets lugna vrå själva, vi får ju kärt besök dagen efter och antagligen fullt ös. Kom just på att jag måste kola hur många kuddar och täcken vi har där uppe. Jag tror att jag fått ihop det med sängar, Rasmus och Lukas på luftmadrassen, Micke och Malin på antingen var sin säng eller i 120 sängen och det samma gäller mor och Egon, de får slås om dem...... tyvärr är den ena Ellens blivande sång som bara är 80cm bred men vi har en säng hos svägerskan längre ner på gatan som vi kan låna annars.

Ellen har nu i några dagar haft det jobbigt att sova, den 4:e kind tanden är på väg igenom har tittat fram en del men har ltie kvar, hoppas den kommer fram innan vårt besök kommer blir så jobbigt med jobbiga nätter då ju och hon är inte heller alls i form när detta håller på.

Blev ingen ridtur idag, Willo fick lite massage. Imorgon får han vila med eftersom vi åker direkt Kent kommer hem men jag tänkte nog hinna rida lite på julafton så kan Ellen och Kent gå till farmor med paket.

Julkort skulle man skicka också ju men jag har glömt detta, så jag gjorde ett på datorn nu och mailade iväg det, hopas jag inte glömt någon (påminn mej i så fall snälla) och ni som fått kan väl hälsa era rara föräldrar utan internet, tack.

Nä nu ska jag nog taoch nana lite innan Kent kommer hem och väcker mig-


God natt på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0