Tack tack tack

Jag vill tacka för godis, blommor och allt fint jag fått nu när avslutningen för terminen har slutat. Tack också för den stoooora korgen med allt möjligt i som jag fick av styrelsen.
Veckan har avlöpt utan större missöde. Idag fick jag gjort klart utskicken inför nästa termin så nu är de påväg till alla elever, hoppas att alla blir nöjda med sina nya ridtider som de fått.
Igår tog jag en tur med Willo i ridhuset, kände att han behövde ut en sväng och röra på sig efter 3 hopplektioner på raken i onsdags. Men matte tyckte det var så kul att rida och kom åt honom riktigt bra i galoppen så det blev lite mer än jogging som var tanken. Provade lite med slutor igen, han tycker ju dessa är piss men igpr kom han på hur han skulle göra så då gick det bättre han är snäll min pålle. Matte far och åker omkring i saden så det kan inte vara lätt att fatta vad hon menar för den stackarn:-)

Imorgon tänkte jag rida på morgonen för på förmiddagen kommer det en massör till våra lektionshästar, 2 av dem iaf. Sen ska jag försöka tillbringa tid med familjen och kanske börj julstäda lite eller baka farmors bröd eller lite knäck och rocky road till julkalaset vi ska ha, mor har tjatat om rocky road så det får jag inte missa till henne:-)

Ellen har denna veckan lärt sig att man kan använda stolen till att klättra upp överallt och komma åt allt som finns däruppe.....

Vi höres igen när jag hinner för snart dra ju det sista julstöket igång
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mor

Vadå tjatat '''''

2008-12-19 @ 18:50:54
Postat av: Mona

Rocky Road ???????

2008-12-20 @ 12:31:53
Postat av: Erika

Oh, jag och mamma gjorde Rocky Road igår kväll. Smaskens var det :)

2008-12-20 @ 17:30:00
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Rocky Road = godis..... Leilas Jul, recept.nu finns det på

2008-12-20 @ 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0