Fick ett mms.....

Det kom en bild från de i fjällen, de har massor med snö (vilken tur vi har som slipper skotta) :-( Malin ville att jag skulle lägga in bilden på bloggen men det gick tyvärr inte för jag vet inte hur jag får en bild som är skickad till mej från telefonen till datorn, annars hade jag gjort det precis som jag lovade. Det ser iaf ut som de har en skön semester där uppe i Lindvallen, det har varit sol i 2 dagar och 0 gradigt kan jag då rapportera.
Själv har jag idag umgåtts med min dotter vi var i förmiddags på öppna förskolan, hon satt mest och glodde först för det var så många ungar där. Sen så kom det en Nickolai (eller hur det stavas) han var 1 månad äldre och då satt det någon brevid henne som hon kunde ta på och sno leksaker ifrån, det var hon bra på min busiga dotter. Sen drog hon och jag in till Halmstad och gick i affärer, shoppade en halva reapriset slipover, en scarves och en bit leksak till Ellen, en hjärte blomma till Kent och mej och lite alla hjärtans dag presenter till Kent, kan ju inte skriva vad fast han kommer nog leta upp dem för han e sååååååå  nyfiken. Såg en hel del söta kläder till Ellen idag men jag höll köpe fingrarna i styr, men snart kommer det nog att bli en och annan klänning til i garderoben tror jag :-)

image270
Imorgon är det 6 månader sedan lillrumpan såg ut så här..........


Ha det bra alla goa vänner

Kommentarer
Postat av: Mona

Skicka bilden till Christian,så fixar vi det.

2008-02-08 @ 23:03:39
Postat av: Mormor &Morfar Egon

Grattis på din 6mån dag lilla höna, tänk vad tiden går längtar riktikgt mycke efter att få krama dej
pöss pöss

2008-02-09 @ 09:39:24
Postat av: Jacqueline

Hon är sååååå sött!! Grattis på 6 måndaders dag:)
Vi måste bara träffas snart igen ju!:)
Kram

2008-02-10 @ 01:09:50
Postat av: Angelica =)

Det växer så det knakar !

2008-02-10 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0