God morgon

Har nu suttit och jobbat framför datorn för arbetet en stund, Ellen är en snäll tjej som leker mest själv hela tiden. Idag fick vi väcka henne strax innan kl. 8 för då ville jag inte vänta längre på att få brösten tömda, jag har ju slutat amma henne på kvällen nu för det blir så sen sänggång för henne de jag jobbar ju till 21.00 varje dag. Det har blivit skrikit när det är dags för sängen nu och jag tror att hon är lite övertrött så sent så nu får Kent lägga henne innan jag kommer hem. Igår somna hon precis när jag kom hem 21,00 fast det var lite fusk hon låg i hans knä i soffan....... i lördags var det gråt och höga skrik i 1 timme innan hon somnade i sin säng och då va kl 22,30 vi hade börjat tidigare i soffan men det spelade ingen roll vart hon va så hon fick skrika i sängen och vi tittade in då och då.



image269
En glad Ellen bland sina leksaker nu på morgonen.........


Dags att åka till stallet och fixa med Willo innan jag börjar jobba.

Ha de
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gud ,en sån go tjej inte utan att man längtar pöss pöss

2008-02-05 @ 11:59:06
Postat av: sofia

åh. Mkt härlig bild!
:)

2008-02-05 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0