Slut på denna arbetsveckan....

Så var denna arbetsveckan också slut, tänk vad fort de går. Denna veckan har jag jobbat lite extra långa dagar för att jag har haft sportlovs aktiviteter på ridskolan, det har varit prova på dagar månda och torsdag, sen skulle vi haft rykt tävling på onsdagen men det var bara 1 som ville vara med, så tråkigt.  
Ellen växer så det knakar och igår var fadder Per-Anders med familj här med 1/2 års present och firade att hon blivit 1/2 år. Hon kryper nog nu snart tror jag för hon lutar sig framåt när hon sitter och tar emot med händerna och gungar lite försiktigt, vi får väl se hur det blir. Grinden kommer iaf imorgon, tack fadder Mikael med familj för det lånet.
Imorgon kommer mormor och Egon hit och på lördag ska de gå på teater i halmstad, ev. så kommer Kent och jag också att gå om vi får tag på biljetter annars blir det bio för oss, farmor är barnvakt :-)
På lördag ska jag också på repetitionskurs för hoppdomare i Falkenberg hela dagen så den dagen är fullsmockad.


image280
Ellen med sin nya fina hink och spade, nu fattas ju bara sandlådan:-)





Ha en bra helg vänner, kramar fån oss

Kommentarer
Postat av: Angelica =)

MAHAHAH! den e inte rosa. . . och det e en döskalle på ! Yeah ! :D

2008-02-22 @ 00:21:31
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Jag visste att du skulle gilla den och det gjorde jag med.

2008-02-22 @ 09:54:34
Postat av: Elisabeth

Matchar den grå dressen. :)

2008-02-22 @ 10:07:02
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Japp de gör den....

2008-02-22 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0