Suck.....

Så var alla hjärtans dag över för denna gången med då och som vanligt blir man lite besviken. Kent ville ha en god middag när han kom hem från jobbet och det fick han, potaisgratäng och kyckling filé, då ville jag också ha något gott att äta när jag kom hem från jobbet, föreslog honom at baka en kladdkaka för det kan alla göra, men nej det blev det inte. Varför kan inte jag få vad jag önskar, jag menar det var ju ingen hästtransport direkt.......



Igår var vi och hälsa på hos Ellens sysslingar William och Tindra, deras föräldrar hade lagat god mat som vi fick och äta. William lekte med Elen som kiknade av skratt, de hade riktigt kul en stund. Ellen somnade en lite stund efter att hon druckit sin välling sen var det kört ögonen var jätte stora, men när va satte oss i bilen vi 23 tiden så ramlade de igen och sen sov hon gott hela natten som vanligt.
Vi var naturligtsvis försenad dit med det var mitt fel eller jag menar hästarna i stallets fel, jag var nämligen och fixade med Willoi sista minuten och då sprängde 2 hästar hagen så när jag skulle varit hemma hade jag precis fångat in dem, sen var jag ju tvungen att laga hagen också....suck.

Idag har jag damsugit och tvättat plus varit hos Willo en stund. Har också suttit och jobbat i 1 1/2 timme med medlemdregistret i klubbne online (har inget internet på jobbet), ska nu bara fixa till hemsidan så vi kan börja använda den. Ska nu nog ta och göra avtryck på Ellen hand och fot i lera som sen ska brännas i ugnen, naturligtsvis är det rosa lera:-)




image279
En liten bild på gullungen min.......





Ha de bra vänner, kram

Kommentarer
Postat av: Angelica =)

Vrf rosa? det finns andra färger,.. som svart ! ^^

2008-02-18 @ 22:09:09
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Men i grunden är ju den brun inte rosa.....
Ska bara säga att dina kläder används flitigt.....

2008-02-19 @ 08:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0