Bäst att fortsätta.....

Nu går tvättmaskinen för sista gången innan fjällen, det blir till att torka på elementen idag :-) Kent har ju varit duktig och tvättat hela veckan så det mesta är klart. Nu ska man bara packa och som vanligt blir det väl för mycket man plockar med sig. Ellen ska ju ha sitt också får väl se hur jag lyckas med detta, vet ju att Inga-Maj har tvättmaksin i sin stuga så jag får väl låna den om det skulle krisa. Vi ska ju ha med oss svärmor upp till fjällen, det blir första gången hon kommer dit och hon har nog lite resfeber tror jag:-) mor och Egon ansluter också till vår stuga och Ann-Marie skall ocksåp sova hos oss, resten av deras familj bor hos Tommys bror eftersom deras stuga hade blivit uthyrd till någon annan fastän de hade förbokat den, men så hade Kläppen slarvat bort bokningen, suck.... jag tror de hr haft stugan i snart 10 år samma vecka.....

Jag har ju lovat fler bilder på Ellen och här kommer de:

Nä de kommer en annan gång för det är något fel på nerladdningen av bilder.........

Ellen ligger just nu i sitt rum och kollar in mattan eller sina fötter det beror lite på vilket håll hon ligger:-) alla säger att vi inte vet hur det ska vara att vara småbarns förälder men måste man han det som jävligast för att veta det, kan inte barn få vara snälla eller.......

Nu sak jag gå och göra en tacos paj som vi ska äta på lördag kväll i vår stuga mums.... sen ska jag se om jag hinner dammsuga bilen innan Kent kommer hem, för då bär det av till stallet och fixxa klart allt där...

Kram på er, jag gör ett nytt försök med korten ikväll om jag orkar......

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jodå barn kan visst vara snälla. Alla sa så till oss oxå. Alva är lika snäll som Clara var, om inte snällare. Ha en trevlig resa!!

2008-01-11 @ 11:22:32
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Skönt att höra att man får ha det bra....

2008-01-11 @ 12:34:20
Postat av: Elisabeth

Det är väl klart ni får ha det bra! Det är bara o njuta.
Du kan väl lägga ut receptet på Tacospajen.
Kram!

2008-01-11 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0