Förkylt.......

Igår låg jag naturligtvis med feber, ont i halsen och snorig näsa, suck, nu när vi skulle städa ur det sista i lägenheten. Jag och Kent körde iallfall det mesta ur förrådet och lägenheten i fredags och lördags, sen fick jag iallafall torkat av 3 golv, putsatt 2 fönster och dragit ut kyl och frys och rengjort bakom dem innan mor skickade hem mej till sängen eller soffan blev det me Ellen på golvet, tur hon inte kryper ännu för jag somnade hela tiden och vaknade till varje gång hon hade något viktigt att säga, ganska ofta var det som tur va.
Nu känns det bättre idag ingen feber bara snorigt.......
Har ringt Bofast så de kommer kl. 10 på torsdag och besiktigar lägenheten, ska tjatat lite till på dem då om avdrag för att pannan inte funkar, den har ju inte gjort det på hela tiden fast de sa till oss att den gjorde det.......... suck......
Men nu har vi ju eget hus.:-)

Nu ska jag kasta i mej lite frukost sen ska Ellen och jag in till Halmstad och köpa arbetsskor till mej, börjar bli kallt om tårna i trasiga ridskor.

Just kolla in mina nya länkar till kusin och kusinbarns bloggar....


Ha de

Kommentarer
Postat av: Angelica =)

Krya på dig ^^

2008-01-28 @ 21:37:03
Postat av: sofflan

jag e med sjuk :|

2008-01-29 @ 10:13:55
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Stackars oss......

2008-01-29 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0