Framsteg.....

Idag har Ellen hållt sin nappflaska själv när pappa av henne mat, hon höl den hela tiden utom när pappa gick och hämtade kameran för att föreviga då blev hon lite ilsk. Vem hade inte blivit det när man blir tvungen att sluta äta.......


image250
Ellen i pappas knä med sin nappflaska......






Imorgon är sista dagen på min arbetsvecka eller det arbetet jag får betalt för iallafall, vi ska ju ta det sista i lägenheten och städa den i helgen. Mor kommer ner och hjälper mej, Egon kommer också ner men han ska inte behöva städa den stackarn :-)
Troligtsvis får vi också besök av Elisabeth och Angelica på fredag och de stannar då till Lördag och löser då av mor och Egon, Elisabeth vet inte det ännu men hon ska få hjälpa mej med klubben online som jag har börjat dona med nu :-(..........



Lite mer bilder från fjälllen kommer här.




image254
2 kusiner och 1 syssling som tävlade i fjällen, superduktiga var de alla 3.......




Nu blir det inga mer kort idag för datorn bara hänger sej och lddar upp samma kort 44 gånger........suck......


Ha de bra alla goa vänner, vi höres

 

Kommentarer
Postat av: Angelica =)

Vrf måste jag stå efter mamma? :O

2008-01-24 @ 15:50:01
Postat av: Agge, Kent & Ellen

För att du e yngre........

2008-01-24 @ 22:18:47
Postat av: Angelica =)

Jo sant... "ålder före skönhet" :D

2008-01-24 @ 22:20:22
Postat av: Sofia

jaha angelica, Det Har du inte sagt någonting om... Om att du ska ner dit:O ^^

2008-01-26 @ 00:05:29
Postat av: Angelica ^^

haha meeh, jag har inte hunnit xD

2008-01-26 @ 11:08:44
Postat av: Sofia

haah aiight^^
mycket att tänka på nu :P skolan förstör allt xD
Visst?

2008-01-26 @ 11:17:18
Postat av: Angelica =)

haha jaa ! vi skyller på skolan ! ^^

2008-01-27 @ 00:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0