God morgon......

Nu har jag varit i stallet och släppt ut alla hästarna och gjort iordning hos Willo, ska bara dit sedan och göra hans hö påsar jag orkade inte hålla på och byta kläder för at göra det nu, ville hem till frukosten. Ellen hade vaknat när jag var i stallet så hon fick mat först, ska nog gå upp och väcka sjusovarna som sover över här, jag vill äta frukost nu:-)
Angelica hade med sig lite sena julklappar till Ellen, stiliga eller jag menar tuffa kläder och en Ellen napp....
Elisabeth shoppade ett nytt täcke till Willo och B-Vitaminer åt mej på Gekås, så slapp jag åka dit idag med. Vi ska ju göra klart i lägenheten idag, mor och Egon är på väg ner nu, de ringde alldeles nyss.
Fina tulpaner hade Elisabeth med sig också och Angelica hade med sig Coca Cola och ostbågar, vad tror hon om mej egentligen, klart jag har det hemma när jag får stor besök :-)



image255
Ellen i sin nya tuffa outfit........






image256
hon skulle ju vara lite gangster oxå, jag tror Angelica sa så......




image257
Angelica gör allt för en bra bild........denna e enda bilden på Angelica jag fick igår.....





image258
Elisabeth är en kvinna som kan göra 2 saker samtidigt, prata i telefon  och passa Ellen......




Nu väntar jag bara på att Mona ska komma ner och hälsa på, men hon kommer nog snart nu för jag tror hon längtar lite hon med:-)



Nu ska jag väcka tröttisarna.....

Kram och ha de

Kommentarer
Postat av: Angelica =)

Ellen är en riktig coooooling med klädera ;)

2008-01-27 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0