Hej igen......

Nu har vi fått internet till huset sen några dagar, man jag har inte hunnit blogga och hinner väl igentligen inte nu heller......

Jag har börjat nya jobbet på ridskolan och det är mycket där nu, har idag sista arbetsdagen och det ska bli skönt, men jag får nog jobba lite imorgon med så jag får allt ordnat för min semester vecka. Semester ja, vi drar till Kläppen på lördag och blir borta en hel vecka det sk bli jätteskönt att komma upp till fjällen.

Vad har hänt här  då mer än att jag har börjat jobba, jo Kent är föräldraledig, varannan vecka är han hemma helt må-tors och jobbar till 11,30 på fredagen, den andra veckan jobbar han till 12 må, on och tor och till 11 på tis och vanlig arbetsdag på fredagen till 14,42. Detta gör att han är hemma halvtid och är föräldraledig halvtid.

Lite bilder från helgerna....

image237
Ellen och Ann-Marie leker med Ann-Maries halsband på annandagen, lite suddigt ja vet




image238
Ellen med några av alla sina julklappar på julaftons kväll hos Mikael med familj



image239
Ellen softar framför tv´n hos mormor och Egon på juldagens kväll.....



image240
Ellen spanar in julgranen....




Nu måste jag ge Ellen mat sen ska vi till bvc och ta en spruta.....

Fler bilder kommer.....


Ha de

Kommentarer
Postat av: Angelica =)

Mahaha, lätt att man ska ha en jordgubbs mössa ! Helt rätt, helt rätt .
. :)

2008-01-10 @ 17:41:01
Postat av: Elisabeth

Ha de jätteskönt i fjällen!
Kramar till er ALLA!

2008-01-10 @ 18:13:51
Postat av: Kajsa

Äntligen...vad jag saknat bloggen...ha det bra i fjällen..Kramar

2008-01-10 @ 19:17:49
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Då ska du se Frölunda nappen hon har fått av kusin Tobbe :-) mamma gillar den pappa är mindre glad

2008-01-10 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0