Suck.....

Idag har jag varit borta i lägenheten för att få den besiktigad, det gick åt pipsvängen trots att den är städad på samma sätt och av samma människor, suck. Lite extra irriterad blir man när man vet att vissa lägenheter var jättedåligt städade när folk flyttade in och att de fick städa de själva. Ja, ja vi är snart av med Bofast nu iaf, ska bara sätta in en lampa till i fläkten(tror inte den ha varit där på hela tiden men det sket de i), torka ur ventilen i tvättstugan som redan är urtorkad, torka ur under nedersta lådann (det var missat för där låg grejer kvar, och så var det lampan i köket där var det en död fluga, jag sa till honom att det var ju ett tag sen vi städade så det e klart det kommer ju nya flugor men han menade på att man får minsann städa innan det kommer.......idioter bara för att jag var ett par timmar sen med uppsägningen.

Här kommer lite fler bilder från fjällen, fotografen är min mor....



image259
Äntligen framme och ur bilstolen, släpp ner mej.........





image260
Ellen i närbild.......




image261
Farmor och Ellen kollar in tvn.......





image262
Kusinerna Tobbe, Pontus och Felix busar med Ellen..........






image263
Sysslingen Alexander och min kusin Mona busar också med Ellen........



image264
Emma, jag Ellen och Mona, min mor skulle bestämt ha ett kort på oss fyra :-)





image265
Pappa och Ellen, men hon verkar inte så intresserad........ just här






image266
och till slut en bild från Mona, Ellen med sin Frölunda napp........   nu blir pappa arg:-)








Ha de bra alla glad, nu ska jag laga till lite lunch.........innan jobbet






Kommentarer
Postat av: Mor

Det var ju synd att det inte blev godtjänt obs jag glömde faktiskt nent i tvättstugan FÖRLÅT KRAM MAMMA

2008-01-31 @ 12:05:26
Postat av: Christian

Fin bild på ellen, hon passar i grön vit rött, inte så bra i svart gult rött så som brynäs.

2008-02-01 @ 00:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0