Folk.....

Trodde faktiskt att turisterna låg på stranden idag när solen sken men så fel jag hade.......

Vi åkte alltså till Gekås idag och där var det en massa folk som vanligt eller inte så mycket när vi kom men det blev mer och det kanske inte var så mycket för vi hade 1 person framför oss i kön ut men men alldeles för många ändå. Vi handlade lite till Ellens födelsedag men glömde köpa hennes present ju.....suck på oss men vi köpte några shots till och lite annat på rea ställen, jo det finns sådana där med och då är kläderna ännu billigare, kolla med Emma hon fick tröja och jeans för 40kr idag :-) en väldigt nöjd tjej var det.

Just nu har jag städat bilen och ska åka iväg och rida, Emma är i Oskarström på Furulundsbadet med Ellens kusiner och Kent ska ge Ellen hennes kvällsmat det blir nog gröt idag tror jag. När jag kommer hem ska vi grilla lite hamburgare till oss andra.
Imorgon åker vi upp till Nygård/Prässebo och kanske har vi tid att åka till Trollhättan om ni är hemma där alltså, ja ja vi får se. Alexanders 20 års present skall inhandlas på vägen också och jag ska hinna rida innan jag åker. Hm.....






Ellen badar med kusin Lovisa och syssling Emma igår






Rebecka och Ellen vid badet









Emma fick ta hand om en trött, kissig blöja och hungrig Ellen när vi skulle betala och packa varor, hon hade fullt upp men lyckades få henne glad i en brandbil, vi la sedan i en peng ooch lät dem åka Ellen var mer än nöjd snarare helt hysterisk Emma fick knappt vara med på bild ju :-)






HA de gott nu ska jag ut och svettas lite.......pust

Kommentarer
Postat av: Mona

Det är min tös det som är så bra med Ellen.

Kram till Emma, saknar dig, tur att du kommer hem senare idag. kram till er andra oxå och välkomna hit.

2008-08-01 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0