Hur sööööööt som helst

Valpen var 13 veckor och blandning engelsk springer spaniel/watchel och så söt. Mamma var samma blandning och pappan ren engelsk springer spaniel så SIMPSON ser ut som en sprigner tycker jag. Han sprang lite när vi kom men sen la han sej platt fall precis som valpar brukar göra och nanande i skuggan.






sötaste hunden i Brännö just nu







hade jag haft råd hade jag åkt och kollat på hans bröder, hade varit roligt med två bröder på samma gata och i samma släkt eller hur.........


Nu ska vi ta fram tapetserar grejerna, håll tummarna för att vi inteförstör de dyra tapeterna nu och att mitt humör inte bråkar med oss:-)


H de bra i värmen

Kommentarer
Postat av: Matilda

naww såå söt:D

2008-07-26 @ 13:47:57
URL: http://wiimsan.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Ta två betala för en kansek jätte söt, kommer ni på fredag elller lördag?

2008-07-27 @ 00:06:14
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Eller vänta å se de vill ju bli av med dem så priset kanske sjunker....

2008-07-27 @ 11:41:23
Postat av: Erika

Gud så söt!

2008-07-29 @ 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0