Marin festivalen

Idag har vi tänkt att besöka Hamlstad och Marin festivalen, tittar på båtar och massa annat tror jag det blir vi ska också kolla in RIX FM festivalem som idag är där tur att vädret ska vara ok idag men tyvärr blir det minddre bra resten av helgen. Hade tänkt åka till falsterbo med ett par stall kompisar på söndag men om det blir samma prognos som idag så vet i fan om jag gör det regn regn regn, ja ja vi får se.
Var och tränade igår en liten sund iaf, det blev mest trav bommar och små hinder men jag är så nöjd med att ha börjat iaf och nu får jag en anledning till att rida ordentligt fram igenom. Willo var nog nästan lika trött som jag för när Enock satt upp på honom och hoppade några språng så dog han till slut och orkade inte ta i alls vi behöver nog träna bort sommar vilan båda två :-)
Vi fick igår klippt ner nyponbusken på framsidan och grävt upp (Kent gjorde det) resterna sen planterade vi Hibiskusen där får se om den vill bo där, den fick iaf bra med vatten eftersom det regnat bra inatt.
Nu efter frukost blir det till att lämna tillbaka släpet och kolla Willo och handla lite tilll vårt fika vi ska ha med oss och sen far vi till Halmstad.






Måns hittade en ny sovplats igår, Ellens fåtölj dög i flera timmar. Obs Ellen sov samtidigt annars hade de ju aldrig gått att sova där :-)



Ha de gott vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0