Pubafton

Jo då, vi ska iväg på pubafton ikväll, någonstans mot Unnaryd eller vad det vad, Tiraholm tror jag det heter. Rapporterar mer om detta senare. Ellen ska varahos kusinerna längre ner på gatan medans vi föräldrar drar iväg allihop, bra att bo 3 syskon med familjer på samma gata när all drar iväg så här finns alltid någon kusin som kan hjälpa till.

Är förvånad, har ingen träningsvärk alls idag efter turen igår det var ju iallafall 3 veckor sedan jag red nu fast vi tog det ju lungt. Var ute hos Willo och trodde jag skulle ridamen jag la ner det, blev lite stressad av att vi skulle iväg och sen var det bara 2 hästar i hagen så jag orkade inte hålla på att ta in en till och vela med det. Han såg ut att må bra och han får vila imorgon med medans jag ska köra ved!!!!!!

Ellen och jag har softat idag, Ellen tog ett bad i sin pool, jättekul var det tyckte hon och jag tyckte det var lagom varmt eftersom solen gick i moln hela tiden.




Kom igen nu mamma, lägg ner kameran och lek.



Dags för mat å sen en dusch......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0