Slarver.....

Lite slarvig är jag som inte skriver oftare i min blogg ska försöka bättra mig till att iaf skriva varannan dag.

Idag är det grattis till Eva på Gotland som fyller år, grattis från oss här i Brännögård och välkomna om ni vill och orkar på er resa.

Ja vad har hänt då, inte så mycket. I söndags så åkte vi ner till Halmstad och gick i affärer, köpte en kratta, mat, lampa till bilen, pensel till Willos tjära och säkert något mer :-) Storstädade huset i måndags fast vi glömde visst en våning och fönsterna men iaf,  familjen Lilja var här och åt raclett med oss och de tyckte mycket om det precis som alla som provar det. Igår fick Willo nya dojjer och det var på tiden för hovarna började lösas upp på han helt porösa är de men jag slabbar på tjära. Har ridit varannan dag nu iaf och ska försöka fortsätta med detta så det blir någon ordning på detta med. Ska försöka  träna lite mer hade ju velat åka upp och träna för Annika på hennes kurs på Lerk men tid och pengar ska finnas också.
Har tränat 2 dagar i vårt lilla land också, kört med jordfräsen och krattat med nyinköpta krattan så vi ska få någon ordning på det snart, Kent har ju önskat sig jordgubbsplantor när han fyller år :-) och Ellen har ju sagt till mig att hon vill ha hallon och vinbärsplantor. Ja ja vi får se när det blir klart.
Idag har vi varit och beställt vårra tapeter till trappan och köpt färg till hallen så ska det grejas inne med, Inga.Maj är på väg hit också så jag får en mening till om hur vi ska avsluta tapeten, suck....... att man inte kan bestämma sig själv någon gång och tur att man har svägerskor nära sig :-)




Ellen visar upp sina 4 tänder i ett super flin :-) såg att den femte var på väg nu snart.....





Kommentarer
Postat av: Angelica

Mahaa, men du e inte värst iaf agge, det e nog jag :)

2008-07-23 @ 22:45:24
Postat av: Mona

Hej, hej Nu sticker vi iväg till Skara Sommarland.

Kram, kram

2008-07-24 @ 08:02:57
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Ingen utav oss är värst, det är nog systrarna Andersson i Kattunga :-)

2008-07-25 @ 21:01:40
Postat av: Angelica

HAHAHAHAHA, så sant !

2008-07-25 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0