Träna....

Idag ska jag träna för första gången sen jag vet inte när, jag red för någon senast när jag väntade Ellen och det blir ju ett tag sedan. Idag blir det lite hoppträning, jag får väl se hur mycket jag orkar men det ska bli kul ändå. Red både måndags och igår så jag har varit lite duktig nu några dagar + att vi igår cyklade till Kinnared och familjen Lilja det var skönt men kändes också i benen när jag red eller när jag hämtade hästen i hagen skall jag erkänna, spagetti ben var det då.





Ellen och Moa leker när vi var hos dem.




Just nu har vi besök av kusinerna Lovisa och Pontus som kom hit igår eftermiddag när jag var hos Willo och har sovit över hos oss, vet ej hur länge de stannar men Lovisa frågade direkt efter frukost vad vi skulle äta för mat idag så jag antar att det blir en stund :-) Igår när jag kom hem hade de tillsammans med Kent busat med Ellen och Måns och badat Ellen som var en jättenöjd tjej.







En lycklig tjej med bästisen Måns i vagnen.


Idag blir det förutom träning, tvätta, kanske klippa gräset, försöka få igång jordfräsen så vi kan fräsa upp jordgubbsplantorna, gräva ner en planta som står här och väntar. Skulle behöva städa men vi får se, solen skiner ju så det blir nog utomhus aktiviteter. Fast har jag otur så blir det regn för nu ser jag äckliga moln på himmlen som ju var alldeles knallblå nyss ju :-(


Ha de gott, kram.....

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, så söt bild på Ellen och Måns. Han verkar verkligen trivas där i vagnen :)

2008-07-16 @ 21:23:14
Postat av: mona

Hoppas det gick bra idag. Pussa på min älsklingsunge från mig. Kram till er båda vuxna

2008-07-16 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0