Värme, åska och stranden

Igår var vi på släktträff på Kents pappas sida, en massa fastrar och farbröder och kusiner m.m var det där, en del har man ju träffat innan medans man aldrig har sett andra, trevligt var det iaf alla familjer hade med sig en kaka eller ngt vi hade muffins och bord och stol också dukades det upp ett stort kakbord. Himla massa goda saker blev det, mums. Efter kalaset så åkte vi hem och Ellen och kusinerna tog ett kvällsdopp o sjön, härligt tyckte alla det var.




Ellen med syssling TIndra på kalaset.





Ellen provade smoothie för första gången på kalaset, det var tydligen gott eftersom hon blev helt okontaktbar





I badet med Elin och Moa.



Idag fick Ellen vara hos farmor en stund när Kent och jag skulle tapetsera, men det blev bara 2 vårder för tapeten räckte inte mer det blir ju längre och längre vårder men det kommer ny rulle imorgon,hoppas vi blir klara då, så hon fick snart komma hem igen. Sen har hon badat här hemma i sjön och då träffade vi kusinerna som sa att de skulle till havet senare så vi hängde på dem. På eftermiddagen började de mullra inåt landet och när vi skulle ut i bilen vid 18 tiden så vräkte regnet ner och vi blev dyngsura och det blixtrade och mullrade hela tiden. VI for mot den blåa himlen och gjorde rätt. Har haft en härlig kväll därute med Börje med familj kom hem alldeles nyss har bara tagit en dusch för att få bort saltvattnet innan jag kryper i säng. När jag var därute fick jag ett mess att hästarna mår bra men jag har varken ström eller vatten usch vad det åskar, det var en kompis från Hylte som hörde av sig och där satt vi i solen och myste :-)





Rebecka, Ellen och Anna på väg ner till havet.









Sen blev det fika......







Solnedgången vid Långasand.....






Ellen i solnedgången.......






Också Ellen och solnedgången fast hon blev svart....






Ellen med Rebecka på en sista tur för dagen vid havet.....







De kollade nog in Lovisas sandslott





Ha en bra fortsatt natt på er, imorgon ska jag klippa mej, vi ska tapetsera mer också är det visst någon som ska fylla år med ju :-)



Kramar från oss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härliga bilder :D

ska se om jag kan komma ner och hälsa på er efter hyrning med Tonic e slut. . .

2008-07-29 @ 01:39:36
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Vi väntar......

2008-07-29 @ 10:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0