Hemma......

Idag och imorgon blir jag hemma från jobbet mår jätte dåligt, måste ta mej en riktigt funderar på hur jag ska göra med jobbet till hösten, vill jag kämpa på eller orkar jag, vill jag kanske istället vara hemma med min dotter, är det värt att missa hennes framfart när det ändå är så jobbigt på jobbet och just nu inte roligt. Jag vet att det inte alltid är en dans på rosor och att man måste kämpa, men när det aldrig är en dans på rosor då :-(

Nu ska jag dessa dagar och över helgen bara njuta av Ellen och Kent och sedan åka och hälsa på mamma och Egon, kvalitets tid kanske man kan kalla det eller samla krafter för det som komma ska.

Nog om detta, idag firar vi Tobias som fyller 14 år, tror att det blir en kväll på stranden med honom, ska bara njuta och glömma jobb. Tyvärr kan han inte bestämma sig vad han önskar sej så det får bli......... ja vi får se.



image388
Gullungen ute och går med sin vagn fylld med gris och såpebubblor


Njut av livet, de ska jag göra.......

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fånga dagen är ett bra ordspråk också, och bra att du tänker på dej själv du har ju en väldigt go sambo och dotter Kramisar så ses vi i helgen Mamma nu skall jag åka till syrran och bada Egon målar

2008-06-04 @ 12:28:59
Postat av: svägerskan

Vet du va agge stanna hemma med ellen och njut. Du kommer inte att ångra dig. Hon blir inte mindre igen.

2008-06-04 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0