Ny vecka

Igår var det dags för ny vecka då ja, jobbade ett par timmar på ridskolan sen for jag hem och lunchade med Kent och Ellen. När Kent sen åkte till jobbet så fortsatte jag jobba, skrev lokstöd tills ögonen nästan blödde..... Var hos Willo en liten stund med kollade så han mådde bra och det gjorde han, han börjar till och med få lite mage vilket han aldrig haft innan. Ellen hade kusiner i omgångar som lekte med henne, de gick också ut med hundarna, TACK!!!! Först kom Lovisa och Sara sedan kom Rebecka med kompis Emelie, fullt ös med andra ord, trevligt.

Idag har vi haft besök av min kusin Ola med familj, Karin och Tilde. De fick lite fika här innan de skulle shoppa loss på Gekås, Ellen och Tilde lekte en del också. Alltid lika trevligt med besök, kom igen..... Nu ska vi bara hälsa på dem också en liten sväng förbi Alingsås måste vi ju snart ta :-)




Ellen och syssling Tilde leker i polen






Tilde kör Ellen vagnen, sen stod Ellen upp när Tilde körde roligast var när hon körde full fart in i väggen......


Nu ska jag nog ta och stoppa Ellen i badkaret så kan hon hålla sej vaken en stund till.


Kram på er alla.......

Kommentarer
Postat av: Sofia

fina bilder (:

hehe... får komma ner snart!

2008-06-25 @ 00:09:04
Postat av: Angelica =)

Ska det inte vara vatten i poolar? ;)

oh yeah . . jag och fia kommer och våldgästar er snart :)

2008-06-25 @ 12:31:16
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Jo de ska va vatten i poolar men utomhus....

Kul, när kommer ni, snart hoppas jag:-)

2008-06-27 @ 15:22:04
Postat av: eva

Rackarns tråkigt att ni inte har råd å hälsa på!! Jag kanske får ta en tur ner till er istället så kan Ellen visa Tor hur man sover hela nätter.. om hon gör det förstås? :)Inte för att jag är speciellt rik heller, men jag kan ju inte sitta å ruttna bort i min lilla stuga heller!

kram kram

2008-06-27 @ 21:30:59
URL: http://naarendra.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0