Oj, oj, oj

Nu har Agneta varit en dålig bloggare, sorry, har haft så mycket att göra hela tiden hinner inte med mig själv känns det som.

Förra veckan var det avslutning på ridskolan, jag köpte in lite glasspinnar som alla fick smaska på tror att det uppskattades iaf. De flesta hade gymkhana eller en form av det iaf, några hade höjd hoppning och jag blev nästan lite nervös och i en grupp fick jag avbryta för det blev för högt så där fick vi två vinnare i den andra gruppen så van Willo på 120cm och Hugo blev tvåa på 110cm och därmed segrare bland ponnysarna som Johanna konstaterade. Veckan avlöpte bra ingan olycker i allt bus, skönt. Jag fick en massa fina presenter och så blev vi bjudan på en smarrig hemma gjord glass tårta av Annelie.




Willo och Veronica i full fart under gymkhanan







Måndags tjejerna säger hejdå, vet att några av er kollar in här så varsegoda....






Mums.......






Frida, Alice och Hanna efter gymkhanan






Glada glass sugna onsdags barn




Vad har hänt mer då jo, Mona och Emma kom ner här i fredags redan riktigt kul och äntligen så fick det där besöket synd bara att jag hade tuse saker att göra som vanligt men Mona fick mycket tid med Ellen iaf eftersom Kent också åkte iväg. På lördag eftermiddag kom de till ridklubben och kollde in vår klubbhoppning innan dess hade Mona lagat en god lunch (fastän det var curry i:-)) jag hade ju varit iväg sedan kl 7,30 på morgonen, men efter hoppning höll jag mej hemma och då kom också mormor och Egon ner så det blev fullt hus, härligt med besök tycker vi. På söndagen var jag i Älvsered och dömde lokala hoppningar, både ponny och häst och var inte hemma förrän vi 17 tiden på kvällen, suck och gäsp, tur att mamma var kvar nu när Mona hade åkt så vi fick mat denna dagen med + städat i huset :-) Emma va ju kvar här eftersom hon är på klubbens ridläger nu denna veckan.




Ellen och Emma  i badet, de hade jättekul eller iaf Ellen som plaskar ordentligt:-)






Ellen får plats i mammas tupperware burkar iaf den största, hon satt bara i den helt plötsligt när vi åt mat en dag.



Nä nu ska jag äta lite frukost och sedan åka och handla lite midsommar käk, hinner ingen annan dag och Egon har åkt hem så mor har ingen bil här.



Kram på er alla



Kommentarer
Postat av: Sofia

Goa bilder Agge.

2008-06-18 @ 11:05:32
Postat av: Kajsa

Äntligen lite bilder...kram kajsa

2008-06-18 @ 18:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0