Sista dagen.....

Idag är det sista dagen för ridlägret på ridskolan, us har gjort ett jättejobb med Kerstin och Ida i täten. Det verkar som om alla barn och ungdomar är jättenöjda.
Just nu har jag ätit lunch hemma och sitter med lokstöden ska ringa en person med det var upptaget så jag får snart försöka igen.
Efter lektionen i förmiddags körde jag och Ellinor Willo till hans bete och beteskompisar, han var jättenöjd med allt gräs och var inte intresserad av att kolla om det fanns någon mer i hagen så jag fick leda honom tills han såg de andra och då blev alla glada, the boss is back :-)

Tliis vi hörs igen, trevlig midsommar

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tack detsamma!

Kram

2008-06-19 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0