Skönt

En eftermiddag och kvällen där tankarna var på rätt håll. Vi firade Tobbes 14 års dag på Långasand en härlig strand utanför Falkenberg. Han hade med sej både tårta och grillmat till oss alla, Tobbe en sån pärla (eller så var det hans föräldrar)

Här kommer lite kort:



image389
Ellen och jag på stranden






image390
Ellen och Elin i havet





image391
Men vad är detta nu då, de guppar vatten på mej ju (vågor)





image392
Några tokar badade på riktigt, Tobbe, Moa, Elin, Kent och svärmor.





image393
Det här med sand var kul......






image394
Pappa har badat klart, då går jag ut till honom då..... nya krypstilen la hon till med i lördags






image395
Kusinerna samlade på bild





image396
Sen lektes de med sanden. Jättekul var det med.





image397
Tobbe födelsedags barn........






image398
Kolla in denna tårtan, mums......






image400
Ellen tog sin vagn på en promenad..........






image401
Tommy försökte gräva ner en förvånad Ellen, som bara kröp iväg nar han var klar :-)






image402
Lite välling i Elins famn, sen somnade hon gott i sin vagn.     Oj då det rimmade ju nästan bra:-)





image403
Vi andra fick goda grillspett med kyckling bla.......





Nu ska jag föröka sova och inte tänka på annat, imorgon är det nya tag då ska jag börja plita på min lista om hur jag vill att det ska fungera på mitt arbete.

Imorgon tar också kusin Eriks studenten, Grattis till dej och vi synes.



Ha de bra alla vänner

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

En sådan härlig dag ni verkar ha haft!
Massa Kramar!
PS. Håller på dig DS.

2008-06-04 @ 23:46:10
Postat av: Mamma & Egon

Riktigt goa sommarbilder så skönt ni verkar ha haft det gott att se kramisar mamma

2008-06-05 @ 08:34:18
Postat av: sofia

mkt fina bilder (:

2008-06-05 @ 12:04:51
Postat av: Mona

Vilket härligt sätt att fira en födelsedag på.Gott härliga bilder.
Kram, kram

2008-06-05 @ 13:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0