Vaaaaarmt.....

Jag orkar snart inte med värmen, jag vet attman inte ska klaga men lite svalkigt får det väl ändå vara någongång.

Idag har vi ju haft Moa och Elin här och imorse drog jag iväg till klubben för att dömma klubbdressyr, Kent skickade iväg Elin på fotboll och som tur var kom jag hem i tid så v kunde kolla när hon, Ida och Lovisa spelade. De vann med 10 -1 grymma tjejer.




image383
Ellen kollar på fotboll med Moa, Rebecka och Anna





image384
Sen hittade hon vatten hinken och den var kul :-)





image385
Ellen med kusinerna som spelade, Ida gjorde ett äkta hat trick de ni.....





Sen for vi hem och åt lunch, Ellen både sov och åt. Efter det var det dags för nästa match, kusin Rebecka spelade. De förlorade tyvärr en tät match med 1-2.
Sen hem och lämna över kusinerna till deras föräldrar men ett litet bad hann de med innan och Ellen kröp lite i vatten brynet, tyvärr hade jag ingen kamera med mej då men sen när vi kom hem hade jag det.




image386
Ellen i sin heja Sverige dräkt (funkade inte idag för fotbolls laget men kanske för handbolls laget) i full fart med vagnen efter badet






image387
Ibland välter man ocg då blir man förvånad och jätte arg.





Nu ska vi käka sen e de stallet igen.

Kramar på er......


Kommentarer
Postat av: Mormor & Egon

Tack för alla goa bilder man kan inte se sej mätt Kramisar Momor

2008-06-02 @ 08:49:31
Postat av: Mormor & Egon

Tack för alla goa bilder man kan inte se sej mätt Kramisar Mormor

2008-06-02 @ 08:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0