Grattis Elisabeth

Idag gratulerar vi min kusin Elisabeth på hennes dag, hurra, hurra hurra. Har ju inga bra kort på dej så du slipper väl då:-)




Igår var vi och hälsade på hos Ellens kusiner i Frillebo, Ellen fick inte äta grö där utan det skulle vara äpplekaka med vaniljsås och vanilj glass Ellen var väldigt nöjd kan jag säga.
Imorse trode jag nästan att hon skulle krypa men neeeeeeeeej det blev inte så, men hon stod på alla fyra och tog händerna framåt med benen rörde sej inte fast de åkte kana med eftersom hon drog sej fram, det kanske räknas som krypa?????



Idag ska vi ha årsmöte på ridklubben, jag ska fodra och ta in hästarna för kvällen och vi tänkte hinna gå bort till Inga-Maj med familj också.

Ha de.......

Kommentarer
Postat av: Morbror....

Roligt med krypning... snart önskar ni att hon inte kan röra sig....HI HI HI.. Ni måste gå in å rösta på http://www.lajvonline.se/ på den snyggaste... hade ju varit jätte kul å slå ung tupparna. HAHA.
Hälsa alla där ner å krama Ellen från mig.
Hälsn en fattig Musiker....

2008-03-02 @ 12:23:35
Postat av: Elisabeth

Tack så hemskt mycket!
Kram

2008-03-02 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0