Hård dag......

Idag har Ellen och jag varit på Gekås och shoppat, samtidigt har vi träffat Sandra och fikat med henne pluss att vi har shoppat lite med henne också.  Trevligt att träffas igen var det. Vänner säg till när ni ska ner till Gekås så jag kan komma och träffa er där!
Ellen har fått halksockor, så nu kan hon utveckla sitt stående på knä medans hon håller i till att stå på fötterna, en tandborste, ett nytt gulligt örngott, en pipmugg, en liten nappflaska och nya nappar. Mamma och pappa fick bara tråkiga måste saker + lite påskgodis e klart. Köpte en fin ram som vi har satt in 3 av Ellens svart/vita foto i det blev jättefint nu ska den baa upp på väggen också. En liten present till Emma som snart fyller år, men Rasmus vet jag inte vad jag ska köpa till undra om det kommer någon önskelista där tro....



image301
Så här trött blir efter en halv dag på Gekås......

En elak mamma lagade mat och en trött Ellen lekte på sitt rum, det blev lite väl tyst och när jag kom in låg hon och sov så gott :-) en tupplur på en 30 min blev det till slut, hoppas bara hon somnar ikväll nu och inte vaknar efter 1 timma igen och vill vara vaken sen........

Kent har åkt på mc mässa, bilen e på lagning och här sitter jag i min ensamhet. Men snart börjar ju Så ska det låta och Let's dance ju och jag har chips i skåpet......... Tänkte en stund att jag skulle åkt med till Varberg men vi fick ingen barnvakt.

Imorgon ska vi röja lite i källaren så vi får in garderoberna vi köpte förra helgen och kanske hinner Kent måla lite med. Jag ska försöka fixa med Klubben online (om jag fattar något) och lektionsplanera lite.
På söndag kommer pappa och Eva hit och hälsar på så då går den dagen till det, men det gör inget för de är här så sällan.
Nu får jag nog ta upp en grinig Ellen, hon har fastnat med ena benet i Måns lektunnel som är ihop fälld...... man kan få bryt för mindre eller????


Ha de bra vänner

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag har anmält mig till en kurs i "Nya klubben Online" anordnad av Sisu på Ljungskile Folkhögskola.
Kram

2008-03-15 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0