Mysteriet är löst

Nu har jag fått veta eller jag fick det för ett antal timmar sedan, stigbyglarna som jag troligtsvis har vunnit om det inte finns någon mer Agneta Karlsson i Torup som var på mässan och svarade på frågor, har jag vunnit på ridsports monter som hade en tävling ihop med moutain horse så ett par säkerhetsstigbyglar därifrån kommer det nog snart då. Hittade nämligen inget om att det skulle hämtas eller så.

Ellen är nu också äntligen feberfri, hon har varit ganska pigg idag men orkar inte så mycket ännu. Troligtsvis kommer det en ny tand om några dagar då som sist.

Idag har Kent och jag grävt upp och ner i ett av landen och satt dit ett litet trä kantskydd, jättebra blev det iaf. Det är vårt blåbärs och smultronland som är iordning gjort.

Dags för kvälls mackan.

Kram från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0