Visste att de va nått mer ju.....

Jag skulle ju säga till er att kolla in Göteborg horse shows hemsida för där är ju jag med på film, synd att de missade dej i närbild Sandra........ Det var någon som stod och pratade i mitt öra när jag skrev igår kväll så jag glömde ju en del och det va inte Ellen som störde......

www.goteborghorseshow.se  och klicka sen på film från tävlingarna, fast med ett finare ord som jag inte kunde stava till nu :-) det är iaf på första sidan.
Nä nu ska jag ringa Slöinge och kolla när vår skadade lektionshäst får komma hem, nu vill jag för hon är en av de bästa jag har ju....

Å idag kom Måns hem eller Kent hittade honom nästan vid sitt jobb imorse så han cyklade hem med honom. 14st fästingar plockade jag på honom och mer hade dit varit, han har varit borta i 2 veckor denna gången.....

Ha de

Kommentarer
Postat av: Eva

Va fint du krattade på Eurohorsefilmen! :) Träffade du några gemensamt bekanta under helgen? Var SH"montern" fin.. eller fanns den överhuvudtaget?

Hoppas allt e bra, låter som det i bloggen iaf! Här är det bara bra, du läser väl min blogg oxå? ;)

Kramar från oss alla

2008-05-05 @ 12:24:20
URL: http://naarendra.spaces.live.com
Postat av: Eva

vi har en babybjörn, tack ändå!! När kan man börja använda den?

kram

2008-05-07 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0