SNÖ!!!!!!!

Inatt har den första snön fallit här hos oss, helt vitt ute på gräsmattan, bilen och uppfarten :-)



'
Eftersom Kent inte tyckte det var kallt (-7) så fick han gå ut och ta ett bildbevis. Suddigt och inte på något annat än snön :-( jag får väl bita ihop nästa gång.....


Igår druttade Ellen ur sängen, vår, på morgonen. Blodet det rann ur munnen så jag trodde nästan hon hade bitit sig i tungan. Men som tur var va det bara den lilla flerpen mellan framtänderna som fått sig en smäll allt annat var OK.




Ellen nu på morgonen, pappa är där nere...



Teoriveckorna på ridskolan har gått trögt, inte måna som varit intresserade. Synd för det är ju deras lektioner som har gått till spillo, men några har varit flitiga och gått på flera lektioner.
Igår red jag Willo en liten sväng på banan, idag vet jag inte om det går att rida överhuvudtaget, snö och kallt = stenhårt.
Får väl se om jag får tag i något salt till banan om jag nu ka ha lektioner där i veckan. Taket är nästan klart men underlaget är sönderkört och genomsurt av regn.......

Jennie ska rida Willo i helgen, de är anmälda till tävling nästa helg, spännande.

Dags för frukost.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Väntar på kort från julmarknaden :-)

Kram

2008-11-23 @ 20:18:21
Postat av: Sofia

Agge agge agge :)



Gå in på min tillfälliga blogg..

Och Ge förslag på hur jag kan klippa mitt hår. Du har till på Torsdag på dig.

puss och kram

2008-11-24 @ 20:20:20
URL: http://sufsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0