Bilen på verkstad igen......

Igår bogserade Börje mig och bilen till verkstaden i Torup så får vi se om de löser problemet eller om de var så att Börje redan löst det. Han startade nmligen bilen härom kvällenmed hjälp av att spruta startgas i luftfiltret och då gick den igång så han tror det är bränslepumpen så nu letar vi kanske efter en sådan....... verkstads killen trodde också det när jag berättade allt vi gjort med den ja ja vi får väl se vad han säger när han ringer. Tills vidare har vi fått låna en bil av Ellens fadder Per-Anders för de hade köpt en ny andra bil och ska sälja den de hade men nu har vi den en liten opel corsa som går som ett spjut och det låter därefter också :-)

Ellen har nu lärt sig köra även framåt med sin rosa bobbycar och kan stegra den över trösklar också men.... det blir lite ilska när man kör in i dörrposten och det inte hjälper att stegra, hon har inte fattat det där med att flytta den åt sidan ännu.



Elen kör sin bobbycar med tillhörande ljud som ni ser....



Idag sov hon också till 07,15 och inte 04,00 som hon gjort tidigare denna vecka, gäsp, hon behövde väl sova ut hon med.

Glömde denna bilden när jag bloggade i söndags....


Ellen hjälpte mig inte att baka muffins till klädpartyt men hon fick iaf slicka av visparna vilket var uppskattat, jag fick dra den från henne sen hon sprang omkring med den det var ju så gott, se att det inte fanns något kvar på gjorde inget för det var ju GOTT!!!!!



Nu ska jag ringa försäkringsbolaget och kolla med min lilla ridolycka sen är det bara att vänta på att de ringer om bilen.

Ha de väner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0