De vad de......

vi visste ju det hela tiden ju att de var nya tänder på gång men vi väntade ju på att febern skulle komma men det har den inte gjort ännu.
Det har kommit fram 2 nya tänder i överkäken numemr 9 och 10 av alla tänder nu, de nya är en liten bit ifrån de andra eller så är det bara så just nu för de bara precis kommit ut lite grann, de sitter iaf på båda sidor.
Hoppas nu de sömlösa nätterna är slut
Upptäckte de nu när jag borstade tänderna på lilla prinsessan.


Ellen har nu upptäckt sin hund också som hon fick av Karlssons på granehill när hon fyllde år, undra om moster tycker behandlingen av hund är ok i alla lägen :-)


Kast med hund, helt ok va???




Men var är detta en mun.....







Puss på ej min hund



Kram och hej  igen

Kommentarer
Postat av: Eva

Hejsan gumman!! Du det är absoult ingen fara att du inte skickat kläderna... jag förväntar mig ingenting!! Bara så du vet :) Det vara bara det att jag trodde du skulle skicka dem när vi pratade i telefon så jag undrade bara om posten slarvat bort dem :) Bilar som går sönder är ett j-la h-vete!!

Tacka vet jag häst och vagn.. fast jag vet inte om en halt häst är så mycket roligare än en trasig bil iofs !? Hm..luktar godare iaf! :)



Funderar på att hälsa på nångång... ta en sväng förbi Ullared kanske!? Jag och alla mina miljoner suck Nä men hälsa på dig och din lilla familj iaf!



Stor Kram

2008-10-24 @ 09:26:22
URL: http://naarendra.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0