Före & efter

I söndags klipptes mitt hår kort, har inte haft kort hår sedan jag gick i 5:e klass så det är några år sedan nu.

Ellens kusin Erika skulle göra sitt gesäll prov och jag ställde upp med mitt hår, tyvärr var det 2 delprov hon inte klarade bland annat klippningen på mej :-( ja ja hon kommer igen och då blir det bra.

Här kommer lite före och efter bilder



06,15 trött trött trött






Långt hår i nacken





Kort hår i nacken




Ser inte så bra ut här som det gjorde eter Erika fönat till det, här har ju de varit och dragit och lyft och kollat för att bedömma.

Jag trivs med det kortare håret ska nu bara lära mej att få iordning på det.



Kommentarer
Postat av: Mona

Very nice...



Kram

2008-10-29 @ 11:35:38
Postat av: Anne

Jättesnyggt.



Kram

Anne

2008-11-11 @ 20:25:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0