Fy skäms....

Nu skäms jag allt en del, brukar tjata på folk att de ska bloga och själv har jag inte skrivit på en evighet ju, suck.

Vad har hänt??? Jo jag har jobbat, Kent har varit hemma med Ellen som vanligt och han börjar bli riktigt bra på marktjänsten. Läste i tidningen i helgen tror jag det var att det fanns något som var ren höst deprission och alla symtom stämde in på mej, fast denna veckan har det känts bättre men ändå inte bra. Har ingen lust med något, är trött, vill inte..... usch en sådan trålig mamma jag är just.
Mitt knä är iaf bättre men inte bra, har nog gått lite mycket på det i veckan för det gör lite ont så nästa vecka blir det mer sitta på lektion för idag har jag suttit mycket och det känns bättre, men det är svårt när man blir engagerad (stavas det så).

Nu ska jag ta Ellens bajs blöja, hon vill ju inte sova ikväll så hon får väl vara vaken då tills hon somnar. Natten mellan tisdag och onsdag så vaknade hon strax efter 00.00 och somnade igen vid 04,30......då hade Kent gått upp till gästrummet med henne så jag skulle få sova eftersom jag skulle börja jobba 10,00, suck. Vi vaknade alla kl 8 så vi var något trötta den dagen. Ellen sov sen som tur hela natten inatt och vaknade inte förän 08,00 så då kan man förlåta den förra natten. Kanske är det någon tand på gång eftersom hon också skiter som en jävla elefant och illa men febern har inte kommit ännu så den kommer väl lagom tills vi ska på kalas på lördag :-(





Ha de bra vänner och jag ska försöka skärpa mej.......

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag känner igen mig i det du skriver! Är oxå trött och orkeslös... snoris har fått sin första tand nu och är extra gnällig.. eller jag antar att det beror på det iaf?! Gnällig och svår är han iaf.. och har en tand. :)

Om du fortfarande har en påse med kläder till honom så börjar han få lite ont om kläder i sin strl nu.. 68 är lagom nu, men vissa 68 är för små. Har börjat med några 74.. men dom e jättestora :) Jag betalar gärna frakten!



Engagerad är rättstavat by the way :)



Ät choklad, njut av naturen och ha lite bra sex så ska du se att du blir lite gladare ;) Annars kommer jag ner å kittlar dig under fötterna eller nåt.



Kramis

2008-10-03 @ 09:39:32
Postat av: Angelica

Ja man får väl börja blogga nu ;)

2008-10-03 @ 17:36:34
Postat av: Junis

Hej på er!

Det va värst vad det har regnat nere hos er,här har inte kommit lika mycket.Vad roligt det är att läsa bloggen och se hur den lilla växer hon e ju bara så gullig.Hur går det med ditt knä,jag tyckte nog också att det va snabb läkning på ditt trasiga ledband,ibland undrar man vilket slags utbildning läkarna har egetligen,men men hoppas att det går bra för dig iallafall och att du snart kan springa omkring igen. Kram på er Hälsar moster Junis

2008-10-07 @ 13:10:28
Postat av: Junis

Hej igen



Agneta kan inte du skicka din e-mail-adress till mig.Hälsar Junis

2008-10-07 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0