Grattis LUKAS

Idag har kusin Lukas namnsdag och vi skickar grattis kramar denna vägen till honom. Snart kommer du ju ner och hälsar på oss i Brännögård, kanske blir det ett litet bad igen med kusinen då......




Igår var vi duktiga och grävde upp alla dahlia lökar i vår trädgård, de ligger nu på en första tork på vår balkong så inga katter kan komma åt dem och pissa på dem. Jag planterade också om blomlåderna så de blev höst och vinter blommor där istället, riktigt fina blev de tycker jag.
Bilen är nu ittad fel på och det är bränslepumpen, 3800kr om verkstaden köper den, iiiiiiiii, men Kent har hitta en gammal för 500kr vet inte riktigt än om det är hea paketet bara för det var det tvunget att vara för annrs skulle det kanske inte gå att sätta dit den, plast clipsen går visst sönder så lätt :-( får väl se var det blir av detta. Kent ska nu bara ringa nån gång och kolla hur länge de har öppet idag så vi vet om vi ska åka nu och hämta eller om vi kan vänta till i eftermiddag eftersom jag ska ha lite extra träning på ridklubben kl 12

Ellen vaknade urtidigt idag med men Kent gled upp så snabbt och låste in dem i tv rummet så jah har fått sova en del iaf har bara hört henne ibland, han kom tillbaka till sängen vid 06,30 och sen har jag sovit så där med en snarkande sambo brevid mej och Ellen som har gnällt och sovit oroligt i rummet brevid men jag slapp ju vara vaken urtidigt iaf.

Nu är det dags för frukost och sen får vi se vilket det blir.



Mina höst/vinter blomlådor



Kram och hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0