Jobbig dag igår

Bloggen igår blev lite konstigt avslutad för vi hade en jobbig dag, när jag kom hem stod den på halvskriven jag bara tryckte klar orkade inte skriva mer då.


Startade  dagen igår med en rivstart vid 8 tiden, hade då varit uppe och lullat 1 timme.
Tessan ringde från stallet och skrek att jag var tvungen att komma dit, hästen sitter fast. Tyvärr hade Marias häst fastnat i boxen så olyckligt att han brutit benet och fick avlivas på plats, efter några turer som kändes som en halv dag men bara var några minuter så fick vi dit en veterinär som gjorde allt mycket lättare för Don Juan. Dagen kantades av hans bortgång, mycket att ordna och tänka på och många tankar till Maria som visade sådan styrka igår.
Tyvärr har jag inga bilder på DJ men jag har på en lycklig Ellen på hans rygg i sommras.




Tänker på Maria idag med.


Agge

Kommentarer
Postat av: Suf

aww, Nej Vad Tråkigt!



</3

2008-10-31 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0