karamELLEN

så söt så man får ont i tänderna :-)
Det var det första Annika sa när hon fick syn på vår prinsessa igår kväll. Det var det första smeknamnet som jag kunde tycka om annars blir jag ju mest irriterad över alla små varianter på Ellen, men karamEllen var riktigt bra.

Veckan har avlöpt OK med tanke på att bilen startar när den känner för det eller inte alls. Har haft den inne på verkstad men de kan inte läsa av något i databoxen och den gick som en klocka när den var där, suck...... mpste inte starta när man är på verkstad men det fattar inte vår bil.
Igår hade jag våran första hoppträning på ridskolan och jag tror att de tyckte det var bra, alla verkade iaf nöjda och jag hoppas det går bra för dem imorgon på vår klubbtävling med KM.
Igår kväll kom ju också Annika W förbi, ska förresten hälsa till Eva och Marina, hon har varit på Ringhals och jobbat denna veckan och skulle hem men tyckte att hon kunde sova över här och hälsa på min lilla familj. Jätte trevligt hade vi det också fick jag ju hömtat bilen på verkstad och varit och handlat som jag inte vågar för jag vet inte om bilen startar eller inte ju.  Ellen och Annika har busat och pussats. Hon åkte vidare hemåt för en stund sen efter en god lunch.



Ellen och Annika myser innan hon åker vidare hem.



Ska snart åka iväg med startlistorna till stallet om bilen startar vill säga annars får väl Kent ta MC dit....


Kramizar på er

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gud så god hon e lilla karamELLEN pöss pöss

2008-10-10 @ 17:48:24
Postat av: EMMA

jag har bloggat now.

2008-10-12 @ 13:47:38
Postat av: Anne

Hej Agge.



Vad kul att höra fån dig och kul att du tittar in på min blogg då och då.

Det är alltid roligt att läsa vad som händer hos er andra.

Man får väl också passa på att gratulera till er fina tjej. Hon är ju jättesöt.

Har lagt upp din blogg som en länk på min blogg, så nu är det lätt att titta in hos er.

Ha det nu jättebra och sköt om er.



Kram Anne

2008-10-12 @ 16:19:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0