Ledsamt idag med

Manolito V
Som jag fick lära mig rida på hemma på gårdsplanen med longerlina som Elisabeth höll i och som jag sedan hyrde halva veckan och som jag gjorde tävlingar på.
Har idag fått somna in hemma i stallet. Han var ju "bara" 35 år gammal och hade ett långt härligt liv bakom sig, gick i stallet idag och började tänka Manno minne och det blev ganska många innan de kom och störde mig i min mockning och tanke.
Tänk när jag hade varit ute i hagen (där jag inte fick vara) och fått en spark i magen av en annan häst, sen kom Elisabeth och sa om du vill rida idag Agneta (hette inte Agge då) så kan du få det. Klart jag ville det tog ju varje chans ju men så illa jag mådde höll på att spy hela tiden där på gårdsplanen när Elisabeth drev runt Manno :-) eller....
När jag skulle tävla Manno i uttagningen till junior cup på klubben och det var bara jag ochnågon till med i omhoppningen vad gör jag då jo hoppar det enda hindret som inte är med....... suck.
Ja minnen finns det gott om och kort har jag med någonstans

Kramar till er alla som har Manno minnen

Kommentarer
Postat av: Suf

:( <33

2008-11-02 @ 11:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0